Retur
RETUR
Ønsker du å returnere en vare til oss?
Meld inn returen til kunsecervice@vaneshop.no, fyll ut angrerettskjemaet som fulgte med varen. Skulle du ikke ha fått med angrerettskjema, send oss en mail og vi sender det til deg.
Meld inn returen til kunsecervice@vaneshop.no, fyll ut angrerettskjemaet som fulgte med varen. Skulle du ikke ha fått med angrerettskjema, send oss en mail og vi sender det til deg.
Retur av varer skjer for kjøpers regning og risiko. Vi anbefaler at du sender varen(e) som pakke med posten(Bring), slik at pakken din kan spores og vi får tilsendt pakken til vårt lokale postkontor. Merk: Velger du å sende pakken uten sporingsnummer, har du ingen rettigheter om pakken skulle bli borte. Vi anbefaler på det sterkeste at du sender returer med sporingsnummer. Dersom du må fylle inn et mobilnummer på din sending kan du bruke: 47707541.
Returadresse:
VANE / Molyt AS
Kåpeveien 7
3174 Revetal
Ved bruk av bytterett må varen være i samme stand som da du mottok den, ubrukt, og merkelapper / tags må ikke være fjernet fra produktet. Varer med sminkeflekker, sterk lukt (blant annet kroppslukt, parfyme m.m.) eller er tilskitnet på annen måte er ikke i orginalstand og vil derfor anses som brukt. Du har rett til å prøve varen du har kjøpt, men ved håndtering av varen som ikke regnes som nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon vil vi vurdere varens verdireduksjon og tilbakebetale varens nåværende verdi.
Du kan returnere varer kjøpt i nettbutikken direkte i vår butikk. For at butikken skal kunne ta imot din retur er det viktig at du har med ordrebekreftelsen og angrerettskjema. Så fort nettbutikken mottar din retur vil den bli behandlet fortløpende.
TILBAKEBETALING
Når returen din blir godkjent, vil vi tilbakebetale pengene på samme betalingsmåte som ved bestilling av ordren, iløpet av 7 dager.
TRYKKFEIL
Vi gjør vårt ytterste for at all informasjon på vår nettside skal være korrekt, men tar forbehold om feil eller mangler i produktbeskrivelser, priser eller annen informasjon som fremkommer på vår nettside.
DEFEKT VARE
Hvis du oppdager at et produkt du har mottatt hos oss har en defekt skal du ta kontakt med kundeservice så raskt som mulig med en formell klage, for å få en erstatningslevering eller, hvis det ikke er mulig, refundert pengene. Det samme gjelder hvis du oppdager at et produkt har blitt ødelagt gjennom transport eller hvis du oppdager andre avvik i leveringen, f.eks. at antall produkter er feil eller produkt modellen avviker fra bestillingen din.
Hvis du ønsker å levere en klage må dette skje innen 7 dager etter levering.